.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای رئیس جمهور! من دلم دوچرخه می خواهد

پیرمرد گفت: "حالا که نامه را تحویل دادم متوجه شدم عنوان نامه‌ام را اشتباه نوشتم‌ام نگرانم که مبادا ترتیب اثری داده نشود".


به گزارش فارس، سفر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور به استان اردبیل که روز چهارشنبه هفته گذشته و در راستای دور چهارم از سفرهای استانی انجام شد، با حاشیه‌های همراه بود که در ذیل از نظرتان می‌گذرد:

* خبرنگاران که از بعداز ظهر روز سه‌شنبه در استان اردبیل حاضر شده بودند، صبح روز چهارشنبه از ساعت 7 صبح به فرودگاه رفته و در آنجا منتظر ورود احمدی نژاد ماندند. که برای یکی از خبرنگاران مشکلی پیش آمد و به دلیل درد کمر از همراهی رئیس‌جمهور باز ماند و در بیمارستان بستری شد که ‌می‌توان آن را از سختی کار خبرنگاری دانست، وی البته پس از گذشت 2 روز در آخرین روز از سفر استانی توانست به زحمت خود را به آخرین برنامه رئیس‌جمهور برساند.

* رئیس‌جمهور حدود ساعت 9:30 روز چهارشنبه وارد فرودگاه اردبیل شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و استاندار و جمعی دیگر از مسئولان محلی قرار گرفت.
از آنجایی که فرودگاه اردبیل خارج از شهر قرار داشت، مراسم استقبال مردمی از رئیس‌جمهور به صورت رسمی از ورودی شهر انجام شد که تعدادی از جوانان اردبیلی سوار بر اسب به استقبال رئیس‌جمهور آمدند.

* خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها در این سفر، دوشا دوش رئیس جمهور با بالگرد در تمام شهرستان‌های استان اردبیل حضور پیدا کردند.

* زمانی که بالگرد حامل احمدی‌نژاد و همراهان وی از آسمان شهرستان‌های استان اردبیل عبور می‌کرد، مردم خون گرم این استان با حضور در پشت‌بام‌ خانه‌های خود با تکان دادن دست از استاندار سالیان گذشته و رئیس‌جمهور فعلی خود قدردانی می‌کردند.

* احمدی‌نژاد که به دلیل استانداریش در اردبیل زبان ترکی را مسلط است، چندین بار طی سخنان خود با مردم این استان به زبان ترکی سخن گفت و در دل مردم را شنید.

* زمانی که با یکی از اهالی مردم پارس‌آباد حاضر در ورزشگاه محل سخنرانی رئیس جمهور سخن به میان آمد وی از فقدان رسیدگی مسئولان به وضعیت کشاورزان و عدم پرداختن پول گندم‌های خریداری شده از سوی دولت گله کرد و گفت که این منطقه از نظر منابع طبیعی و نیروی انسانی بسیار با استعداد است ولی به دلیل دوری از مرکز مورد غفلت مسئولان قرار گرفته است.

* پیرمرد 75 ساله‌ پارس‌آبادی که از ساعت 6 صبح روز پنج‌شنبه به منظور دیدن رئیس‌جمهور به ورزشگاه آمده بود دلیل حضور خود را علاقه به احمدی‌نژاد عنوان کرد و گفت که آمده‌ام تا مشکلاتم را به رئیس‌جمهور انتقال دهم.

* 2 گونی پر از نامه‌های مردمی در ورزشگاه شهرستان پارس‌آباد، را شاید بتوان ناشی از مشکلات بی‌شمار مردم این خطه دانست.

* زمانی که امام جمعه پارس‌آباد از مشکل بیکاری این منطقه در حضور رئیس‌جمهور گله کرد و خواستار حل مشکلات شد، مردم یکصدا او را مورد تشویق قرار دادند.

* یکی از تکه کلام‌های رئیس‌جمهور در سخنرانی میان مردم شهرستان‌های استان اردبیل "پارس‌آباد، وار اولسون، جوانلاری ساق اولسون" بود.

* مطلع قدردانی‌های رئیس جمهور در این سفر 3 روزه با مردم تنها یک جمله بود " به دلیل اعتماد و رای دادن به من در انتخابات ریاست جمهوری متشکرم".

* در سفر رئیس‌جمهور به شهرستان نمین پسربچه‌ای حدودا 10 ساله تلاش زیادی کرد تا نامه‌ای را که خود نوشته بود، به رئیس‌جمهور برساند. یکی از خبرنگاران نامه او را گرفت تا به دست همراهان احمدی‌نژاد برساند.
پسربچه تاکید داشت که نامه حتما به دست خود احمدی‌نژاد برسد و در آن نامه با آرزویی از جنس یک کودک نونهال نوشته بود: "آقای رئیس‌جمهور من دلم خیلی دوچرخه می‌خواهد. بفرمایید که یک دوچرخه به من بدهند".

* یکی از حاشیه‌های جالب حضور رئیس‌جمهور در مراسم دیدار با خانواده ایثارگران، مدیران و منتخبین استان اردبیل شعر سروده شده توسط یک دختر بچه کلاس اولی نوه یک شهید بود" انار دونه دونه، احمدی‌نژاد مهربونه، می‌خوام برم به پیشش، گل بریزم به ریشش".

* در آخرین روز از حضور رئیس‌جمهور در استان اردبیل مقابل یکی از مراکز ایجاد شده برای جمع‌آوری نامه‌های مردمی، پیرمردی تلاش می‌کرد تا بتواند نامه خود را بازستانده و اصلاحی در آن انجام دهد. وقتی که از او پرسیده شد چه چیزی را می‌خواهی اصلاح کنی، ‌پیرمرد جواب داد، "وقتی دیدم اینجا نامه جمع می‌‌کنند خیلی با عجله در تکه کاغذی درخواست انتقال پسرم که دوره خدمت سربازی را می‌گذراند را نوشتم و حالا که نامه را تحویل دادم متوجه شدم عنوان احمدی‌نژاد را رئیس‌جمهور ایران ذکر کرده‌ام. بنابر این نگرانم که مبادا به خاطر جا افتادن عنوان اسلامی نامه‌ام منشاء‌ اثر قرار نگیرد".


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.